S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

NOVINKY

arr3  ... arr3Módní trendy pro rok 2024Jste zvědavé, co se bude letos nosit? Ze stovek nových módních trendů jsme pro vás vybrali ty...

KONTAKTY

Svatava Smolárková-ADRIA
Jasanová 442/18
747 28 Štěpánkovice
tel: +420 606 557 282
fax:
smolarkova@seznam.cz
IČO: 63015170
DIČ:CZ6262122207

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» FAQ - často kladené otázky

1. Mohu si zakoupit zboží z e-shopu v sídle Vaší firmy nebo v kamenném obchodě?

Náš e-shop prodává zboží pouze prostřednictvím internetu.

Pokud byste měli zájem o osobní odběr a vyzkoušení oblečení, tak je to možné pouze po uzavření objednávky přes e-shop a domluvě na e-mailu: infomodasvatava@seznam.cz nebo telefonicky na čísle: +420 606 55 72 82.

Zkoušení oblečení a osobní odběr je možný v době od 14.00 - 18.00 hodin.

 

2. Za jak dlouho Vám objednané zboží odešleme?

Zboží je v našem e-shopu skladem odesíláme do 24 hod. po objednání nebo zaplacení!

 

3. Jaká je cena za zaslání balíku v České republice?

Zboží posíláme přepravní společností PPL za cenu 69 Kč. Pokud si zboží budete přát poslat na dobírku (platíte řidiči PPL při předání) zaplatíte za dopravu celkem 119 Kč.

 

PŘI NÁKUPU NAD 2000 Kč JE POŠTOVNÉ I DOBÍRKA ZDARMA!

 

4. Jaká je cena za zaslání balíku na Slovensko?

Na Slovensko posíláme přepravní společností PPL a to za cenu 5 EUR při platbě předem na účet.

 

PŘI NÁKUPU NAD 80 € JE POŠTOVNÉ ZDARMA!

Cena se může měnit podle aktuálních kurzů!

 

5. Jak můžu za zboží zaplatit?

Můžete platit těmito způsoby:

- platba předem na účet - zboží odesíláme ihned po připsání platby na náš účet

- dobírka PPL - zboží zaplatíte přímo řidiči při převzetí zásilky hotově

 

 

6. Lze objednávku dodatečně upravit?

Ano, kdykoliv než dojde k předání zásilky smluvnímu přepravci

 

7. Dá se zboží vyměnit?

Ano, je to možné. Pokud si přejete objednat například jinou velikost nebo se rozhodnete pro jiné zboží, je třeba uskutečnit novou objednávku. Zboží odešleme v nejbližším možném termínu po vrácení zboží, které se bude měnit. Dopravu při první výměně zdarma.

 

8. Dá se zakoupené zboží vrátit?

a) V případě spotřebitelských e-smluv se uplatňuje §53 odst. 6 a 7, dle nichž má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu.

b) Kupující odešle vrácené zboží / zboží na výměnu na své náklady (nejlépe doporučeně) na adresu provozovatele: Svatava Smolárková-ADRIA, Jasanová 442/18, 747 28 Štěpánkovice společně s vyplněným formulářem.

c) Zboží společně s vyplněným formulářem je nutné odeslat tak aby bylo nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky odesláno na adresu provozovatele.

d) Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje - viz. obchodní podmínky

ZÁSILKY ODESLANÉ NA DOBÍRKU NEJSOU PŘIJATY - DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ!

 

9. Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?

Splatnost vrácené částky kupujícímu je 14 dnů od převzetí vráceného zboží, a to buď převodem z bankovního účtu - bez poplatku, nebo složenkou poplatek 40,-Kč.

 

10. Jaká je provozní doba Vašeho zákaznického centra?

Jsme Vám k dispozici každý pracovní den od 08:30 hod. do 20:00 hod. Jsme dostupní na emailu nebo telefonu.

Email: infomodasvatava@seznam.cz

Tel. +420 606 557 282

 

11. Mohu odeslat objednávku bez registrace?

Ano, v našem e-shopu NENÍ nutná registrace k objednání zboží.

 

 

MmZjZjEwMj